måndag.

vilken dag, jesus så stressig. haha. vid nio gick jag upp, åt gjorde v mig, och sen fick jag väcka min lilla sömntuta, för mamma och jag skulle ha de sista julklapparna. och de kom faktiskt in! härligt härligt.  det blev väla då. och jävla vad mycket folk där kan komma på ingen tid alls ;b haha. sen var det hem, slå ni julklappar!  fyfan vad jag är trött på det nu, vill bara slita upp packet isället. men många säger jag är bra på att slå in, det blir snyggt and so on, så ja. .. man får väl ställa upp :D haha.  och sen blev det lite oth tittande, för sen var det dags för oliwia och mig att åka till familia och glo på idol robin alice & kevin. :D bilder kommer imorgon, jag är helt slut idag. och jag orkar inte ens ta upp kameran.
iaf nu ska jag hjälpa mamma och pappa och pynta, sen ska jag till älsk. :)


puss


förresten, tack för en super dag ia :D "jag har astma" <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0