måndag.

nu är det måndag kväll. :) och jag har hunnit en hel del! slutade tidigt i skolan, så gick till knutan, och där satte jag mig med ems. sen kom oliwia :D  och vi åkte buss hem tsm, och pratade gamla minnen. :)  och när jag kom hem, frågade mamma om jag ville med ut och handla julklappar, varför inte? vill bli klar. nästa år ska jag fan börja i tid! och jag ska skriva upp! haha.  så det blev en till till mormor, och sen kom jag på vad jag ska köpa till kaj! och till pappa, och till mamma. :) den enda som är kvar, är den svåratse! den underbaraste! den som jag vill ge ngt, så han förstår hur mycket jag älskar honom, ni vet vem. men jag vet inte vad! hjälp tack? :D   vid kvart i fyra körde pappa och jag till allivs, hårfärg och batteri, och sen spelade jag själv. :)  och snart ska vi ner till lokalen och ha avslutning. :)  
förövrigt så köper jag antagligen en egen julklapp till mig imorgon, som jag fick pengar av farfar&farmor. :)  ni får se.   och om en vecka, ska oliwia och jag se kevin, alice och robinB live ;D haha de ni. 



puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

:$

måndag <3

2008-12-15 @ 17:52:03
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0