måndag.

på ngt vänster har jag fått för mig det är tisdag idag. synd bara det inte var. :( 
iaf, jag skulle ta bussen 08.19 imorse. men .. ja. jag blanda ihop tiden när jag såg en buss stå där. så jag vände och gick hem, men kom på.. klockan var då bara kvart över, och där skulle komma en till. så jag åt lite, och läste klart boken! faktiskt blev den bra till slut. där är ännu frågor. ni borde faktiskt läsa den. men ni kommer bli riktigt förvirrad i slutet ;b  så.. imorgon eller ngt börjar jag på min 800 sidor bok! (Y)  
skolan gick bra, fick sluta redan två. :)  så kom hem i tid, och då såg jag att min kära hund hade slaktat en kudde, så där var dun över hela vardagsrummet :D  haha, mest var det kul. och knappt kunde jag hålla mig för skratt när jag skällde litta på honom. :)  iaf, sen var det då spelning för annelie. :)  gick dunder bra måste jag säga :D och nu i kväll hade vi konsert med ungdomsorkestern och juniororkestern. :) och det gick med bra, mormor och moster var där och kolla.  ARH vad jag älskar min moster :D hon är bäst, min förebild.   och nu sitter jag här hemma, funderar på om jag ska se aa, eller slänga mig direkt i sängen med en påse med ipren.. nja har bestämt mig nu, påse med ipren och en säng. får det bli. :) 

kul att se att mina läsare blir fler och fler, fast jag inte skrivit så mycket, ser att mina stammisar kollar varje dag, uppskattas, ni får gärna komentera och säga vilka ni är! ;D  



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0