lördag kväll.

det blev inte alls som jag tänkt mig idag, det blev att slå in julklappar. och eftersom vi inte hade julklappsettiketer, fick jag göra egna ;b haha, så tog extra lång tid :) och någon gång där imellan duscha jag och gjorde v mig, sen blev det att fortsätta. sen ringde marlene och fråga om vi skulle komma. och jovisst skulle vi det. :) vi skulle se bebisen, på dvd ultraljud, ngt sånt nytt, men riktigt häftigt :D och jag tror det är en flicka, och jag hoppas ;D  och sen vid halv tio körde marlene hem oss igen, och sen blev det att slå klart de julklapparna, har bara kaj, pappas och lite mammas och älsklings att slå in. :)  får bli på måndag. handlar det sista då ,b haha. :)
imorgon blir det mormor och hämta julklappar. :)
nej jag börjar bli riktigt trött ;s och jag skulle hem till älsk?! men fanken vet jag var han blir av ..



puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0