lördag.

jo, jag hade tänkt uppdatera igår, men jag hann faktiskt inte. :( det blev att bygga ihop borden som jag fått i julklapp, och sen blev det familia, och sen hem till kusin som fyllde år. så vi gick från oss vid tre, inom parkgatan, (där fredrik ulrika mrianda isaac alice hugo bor)  sen vidare till simon och de, och var där vid fyra. :) det var trevligt där. det blev singstar, och måste säga att jag blev mästaren i huset! ;D haha.  nej, och sen gick vi hemåt vid tolv kan jag tro, halv tolv var det nog. och så när vi nästan var hemma, träffade vi mina andra kusin, som fyller år idag! :D haha.  sen blev det sängen, och frös gjorde jag hela natten. haha. :D  och uppe i tid är jag med för den delen. jag ska nog göra frukost, och se ngt avsnitt av oth, sen blir de väl duschen. 



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0