hemma igen och besviken.

herregud! helt besviken på väla! där var absolute ingeting snyggt, och om där väl var, ja då var där bara i förstora storlekar! det var helt tomt överallt tyckte jag ;s om man vet hur där brukar vara med kläder.. så ja, det blev inte som jag hade tänkt, en nyårs klänning, men ska till stan i morgon, så får se om jag hittar någon där.  jag får hoppas, det är ju ändå bara två dagar kvar! eller en får man ju säga. 
jag måste hinna sola imorgon! och just det! jag ska klippas i morgon!  ja, det får bli en tät dag återigen. :)
iaf jag köpte en kalender på väla, kännde att jag måste ha en så jag kommer ihåg allt! och sen en bh för 199. att jag ens köpte den. :D haha.
nej nu ska jag prata med mamma, sen pussla lite, och sen få pizza! ;D och se oth. och sen kommer älsk.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0