helg slut, vardagen tillbaka.

nej ush, jag vill verkligen inte ha vardagen tillbaka!  jag vill ha helg alltid. hemmafru? mmhm, varför inte nicklas? :)

iaf, fredags kom älskling, vi såg idol och så. :) somnade nog rätt tidigt om jag inte mins fel.  det blev iaf mys och så som vanligt. :)  och älskling vaknade tidigt på lördagsmorgonen. och sen vid tolv kom hugo och alice. :) de skulle nanna här och så. :)  det blev mycket lek och stoj under dagen, och på kvällen städade jag dockhuset till alice. :) som behövdes, och det ser riktigt fint och hemtrevligt ut där inne nu ;b  haha! :D  och sen gick tiden, hugo somnade och så, och alice och jag la oss och kollade på skönheten och odjuret. :)  har velat se den igen ett bra tag nu ;b så bra hon valde den ;b haha.  och sen kom älskling, och vi somnade sent. :)  haha. och vaknade tidigt. haha. och vid tolv åkte alice och hugo hem igen, och nicklas hade gått tidigare. och jag spelade litta sims2 ;D haha, nörd.  och sen kom marlene lucas och andy, :) fyfasiken vad tjock marlene har blivit nu, 3 -4 månader kvar nu ändå bara. arh, jag väntar spännande, och hoppas det blir en tjej! ;D iaf så åt de middag här, mysigt att vara så många ändå. ;D  och sen blev det vila middag och snacka skit med de ;D  sen åkte de, och jag la mig och läste min bok, som jag berättat om, som jag har haft länge. "tystnadens hus"   efter drygt 100 sidor, är den hur spännande som helst, och jag lätt läst 60 sidor idag. haha :D snart slut. och då börjar jag på min nya som jag fick hem häromdagen på 800 sidor tror jag.  och nu ska jag äta någon macka, och sen bege mig till nicklas. :)  




nu är jag så trött på allt ditt mumlade dag in och dag ut, tjurande för ingeting. gå och gör ngt åt det istället för att pina ner oss! och du är inte mycket bättre, skriker för ingeting, och då menar jag ingeting. och ni två tillsammans?!  ni berättar ju ingeting.. och om allt går fel i morgon, och ngt händer, hur ska ni då förklara om ni inte berättat vad som ska hända.. jag har rätt att veta. men nu vet jag, jag ska inte berätta mer för er.


jag behövde bara skriva av mig.




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0