GOTT NYTT ÅR! (D)

godmorgon alla glada! ;D jag är på hugget, dock vaknade jag en timme innan klockan ringde, och kunde verkligen inte somna om, surt .. iaf, så det blev upp, försökte äta fruskost ;s jag tror jag bara har apptit när älskling är här, för jag får verkligen inte ner ngt när inte han är här, wellwell! nu snart ska pappa och jag ut på lite ärende. :)  och sen ska jag fixa med några singstar skivor ;D sen kommer hannah och kevin, älskling sa han skulle hinna inom också och ge mig en nyårskyss, jag får hoppas.
nu står pappa och hoppas och skriker där nere. jag får gå.



puss

Kommentarer
Postat av: alexandra

tycker du inte om köttbullar :O :O !?

2009-01-01 @ 13:25:02
URL: http://amkjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0