godnatt söndag.

nu är jag på bättre humör, men jag är orolig. älskling, jag tänker på dig. <3
iaf så ska jag krypa ner i sängen och se walle. som jag sett alla, vissa flera gånger. och en av de, lite extra. får se vilken det är. imorgon är det skola, suck.   och det börjar göra ont i min tand igen, fuck.
måste också slänga in två berättelse som är sanna!  haha. :D  de handlar om sex, och det är rätt sjukt. där var ett par som hade lagt sig på tågrälsen, och när tåget kom och tuttade och chauförren skrev att de skulle flytta sig, la de kvar och gjorde klart sitt i lugn och ro. men här kommer de andra två; 

På en polisbil - med poliser i...
Att ha sex offentligt kanske inte räcker som trigger, det här paret ville ha lite extra krydda och valde att lägga akten på polisbilens tak. Vad de inte visste var att poliserna fortfarande satt kvar i sitt tjänstefordon. Antagligen satte de munkarna i halsen när det holländska paret skred till verket på biltaket.
Efter att ha bett paret avsluta aktiviteten med motiveringen att fordonet måste stå redo för utryckning, lommade de kärlekskranka paret iväg. Kanske för att avsluta akten någon annanstans, det förtäljer inte historien.


I mars 2008 får polisen ett larm om att en man gör mer än bara fikar i sin trädgård. Det är Art Price Jr som kopulerar med sitt trädgårdsbord för fjärde morgonen i rad. Hans granne har den goda smaken att spela in allting, för att dela med sig av bevisen till polis och myndigheter.

På filmen kunde polisen tydligt se Price spritt språngade naken i full färd med att penetrera hålet i metallborder där parasollet normalt sitter. Morgonstund har guld i mun..


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha eller hur avundsjuka bitches kallar jag dom :D

2008-12-14 @ 23:05:42
URL: http://whatilike.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0