godnatt onsdag.

ja, nu har dagen lidit mot sitt slut, och jag är rätt så nöjd?

började då med praktik, och den gick snabbt idag, lite långtråkigt. men funkade, skar mig i fingret på ngt i vasken ;s skulle ta bort grönsaker som hamnat där, så swiitih rann mitt blod för glatta livet! men det var att bita ihop och gå hem. haha :D det var ju då när jag sluta ;b jag gick ner på stan till hm, skulle bara ha en rough egentligen, men det blev lösögonfransar (som jag aldrig haft innan, tänkte testa, de var billiga och snygga) en julklapp till mamma, och då rougen, och sen var jag tvungen att gå in på gina. :D haha, hittade underkläder. :)  som jag tyckte jag förtjänat, som plåster på såret, (den ni)  sen var det till bussen, och åka direkt hem till älskling. :)  han är grym han ;) haha :D det blev mys och skit snack och trams.  nja, det var väl min dag!  kan väl säga den började dåligt, slutade mega bra. kunde varit bättre, om man haft älskling här i sängen. men dock nej. :( får vänta till helgen.   nej, nu blir det sängen. matte nationella del B imorgon, herrejususmin. :(  iaf, slipper praktiken, jag sa till min handledare att det kunde bli sent :$ haha, jo. kan ju säga det tar tid för mig. men vi har max 2 timmar på oss. men jag kännde jag behöver köpa julklappar, och sen tar jag varje chans jag får till att INTE praktisera. :)  nej, godnatt mina små vänner.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0