effektiv

fy fasiken vad jag är bra! idag har jag ju hunnit med hur mycket som helst! :D  ja, ni vet ju vad jag gjorde innan jag åkte ner till lokalen och hade avslutning, som gick super! :)  sen var det hem, bleka utväxten, sen hann jag städa skrivbordet klart, med en låda kvar, och allt på den. och sen hann jag även sortera skitet! :) så det blev lite bra för miljön, haha ;D  och sen har jag städat i garderoben, och lagt in nytvättar. egentligen skulle jag behöva rensa den riktigt! kasta kläder eller ge bort, men jag vill inte :$ älskar mina kläder, vill inte bli av med de, får bara fete ångesten. haha :D  ja, vi får se hur det blir med garderobne, blir inte detta året iaf! haha ;D  
jag har nyss läst igenom mina dagliga bloggar, och ska snart packa ner mig i sängen, bara kolla bdb. :) 
3 timmar och 20 minuters danska i morgon! sista på denna terminen. ge mig sommarlov istället. haha. :) 
jag saknar dig älskling, och tänker hela tiden på dig, glad att det känns bättre för dig.<3



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0