ärende - check.

klart med det nu, på bauhause (stavning?) så träffa vi fredrik, isaac och alice ;D  och sen när vi kom till allivs, träffa vi hugo och ulrika! ;D   haha, nästan hela familjen ;b   nu hör jag azzar gjort ngt, jag tror han har betit i sönder mammas kudde igen, som han brukar. jag ska meddela er vad det var!  men just nu orkar jag inte gå ner ;b 
iaf igår kväll när jag lagt mig i sängen, satt jag på tvn och på tvåan var det dolly parton som uppträdde live vet inte var eller så, men gud vad jag älskar henne :D hennes hår är underbart och rösten och låtarna som alltid handlar om ngt speciellt för henne. jag vill åka och se henne när hon var här i sommras, men det blev aldrig av. en jobbekompis på bikupan hade vatt och sett henne där, gud vad jag är avensjuk.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0