verkligen hinner ifatt.

nu vill jag stoppa tiden. nu och här mår jag som bäst. kanske inte bokstavligen här.
jag har haft världen underbaraste helg, helt otrolig.
och jag blir bara gråtfärdig med tanken på att jag ska sova själv i natt,
och gå till skolan imorgon. jag vill verkligen inte.
det är som jag levt i en dröm hela sommarlovet.
och nu vaknar jag..
verkligheten springer ikapp mig, jag vill tillbaka till drömmen.


nu ska jag slänga mig i sängen och vara lite känslig.



jag tror att flugona tror att mitt fönster är någon jävla port för de att komma ut. kommer flugor hela tiden till det, så hatar jag ljudet av när flugor är mot fönster, så jag får öppna och släppa ut de jävlarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0