uppdatering.

nu är jag hemma, eller ja.. har vatt ett bra tag. men haft fullt upp! :D som att lägga in alla nya kläder, ställa ordning på rummet, köpte ljus och en snittblomma också, sen har jag städat min "vinterlåda" där jag har mössa halsduk och vantar och sånt, sen har jag fått stryka en blus ;b haha, sen fick jag städa vasken efter mig ;b  iaf, nu sitter jag här, ny duschad, precis haft ansiktsmask, och rakat bennen med VET - rasera. det är den gummiskrapan. :) var tvungen och testa, eftersom jag skurit mig sjukt mycket, och djupt på benen. men helt ärligt, tyckte jag inte den var speciellt bra ;s ooch sen var det mer krångligt. :) vet ni ngt bättre sätt, som är snabbt och enkelt?  nej, nu ska jag välja ut en film, och se den, sen sex and the city :)  jag slänger in en bild på mina super söta pjamas jag hitta idag. :D  eller på byxan ;b





Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

jag har en likadan :D yey

2008-08-20 @ 01:38:13
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0