tveka inte.

idag började skolan, faktiskt hade jag bara dåliga tankar, och var rätt sur hela morgonen. men det ändrade sig rätt snabbt när jag träffa alla, jag blev glad. :) det var rent ut sakt riktigt härligt! ;D  ska aldrig tveka så mycket mer. dock gick vi bara en och en halv timme, vilket var helt onödigt! men iaf, i morgon börjar jag med danska! ;D haha. från 8,10 till 11,30. rätt länge och drygt, för hoppas det inte blir så mycket. men nu hade jag tänkt kolla igenom bdb, som jag hade 30 uppdateringar på .. suck. så får ta den andra datan, går mycket snabbre ;D  haha.  efter jag vatt och bestämt tid till när jag ska börja spela igen, ska jag hem till älsk, ska först dock försöka få med pappa till allivs, så han kan köpa block och ngt sånt till mig ;D 

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0