tisdag.

nu har jag ätit och kommit hem från älskling. :) har precis  varit så snäll så jag fyllt på hans mp3 med nya låtar. ;D  sen får han säga vad han vill om låtarna ,b haha. :)  iaf, när vi vakna, och efter han gjort mega god frukost, mums, kolla vi på kraftverk 1347, hahaha, sjuk film? det är en svensk skräckfilm. måste säga, sverige suger på att göra skräckfilmer. den var så komplicerad och man blev helt yr.. ni borde se den för att förstå, sen vara den över 2 timmar. nej, skärpning sverige på skräck fronten!  iaf, nu sitter jag här, och ska snart spela litta sims :$ sen ska jag träffa älsk igen. :)  lämna mp3 och så, sen hem och se sex and the ctiy & sen sova, för jag ska upp sex i morgon! :) ullared 4 the wind. nej, jag uppdaterar er lite senare. :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0