time's runs away from me.

nu ska jag dra mig tillbaka, ska gå upp tio! för jag ska först till IKEA. :) sen blir det antagligen väla med. :) sen blir det oliwia. :) och sen på kvällen blir det kevin. :) så full dag i morgon. dock utan älskling, som jobbar, och sen ska kolla hockey! :( dock ska vi ha världens mysigate helg, vi är ensamma hos honom. :)  ska bli riktigt mys, riktigt peppad för det. :) det ska nog hålla mig på spår tills söndag, då jag har ångest över skolan. fifan..
sov gott sötnosar. puss



det är sorligt vad tiden har gått snabbt bebis.  <3

Kommentarer
Postat av: anya - my life, your entertainment

ja visst fan >_<

men nyår räknas inte som detta året egentligen ;D

2008-08-18 @ 12:41:58
URL: http://aniya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0