suck.

det enda bra idag har vatt att jag vakna brevid älsk och va med honom. :) dock slog jag huvudet i fönsterbrädan. :(:(  och och jag blir så trött på allt annat.. nu ska jag pipa av mig lite, för vissa piper hela tiden. trött som fan på det. men egentligen är jag inte den typen som hela tiden springer runt och piper till alla. så jag skiter i det.
iaf, jag ska snart springa in i duschen, och sen äta ngt litet. :) sen får jag se. ska försöka få med mamma och pappa till IKEA sen när vi ätit. :) behöver en låda med lock för, och en sån sak man hänger i garderoben och har skor i. men vi får se, ser lite mörkt ut med det just nu ,b haha. nej, vi hörs senare. :)

Kommentarer
Postat av: sofie

taaack! priset är ju bra på h&m byxor också, så det är perfekt! haha

2008-08-15 @ 19:41:30
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0