söndag - var är sommaren?

jo, det kan man ju lugnt undra ;s  regnat hela natten, så älsklings data fick lunginflamation och fick åka in idag. :( vi får hoppas den överlever ;b haha.  nej men som ni förstod, sov jag hos älskling, och det regna, ja och regna mer och lite till. vid elva, körde vi, jag nicklas, nicklas mamma och pappa, ut till hyllinge, där bittan skulle handla, och nicklas kolla Xbox 360. sen körde vi ut till pc city och lämna in hans data. :) sen efter många om och men så kom vi hem, och sen hade de fått fel, så de fick köra och byta. sen när han kom hem igen, så var det bara att spela! ;D haha.  sen blev det vila, och sen ringde pappa. :) 
så nu sitter jag har med ett häfte med 40sidor kryss frågor från SIFO (Y) men dock har jag gjort det mesta, och mamma har gjort lite till mig, men nu tar jag det sista, men kan visst vinna massa pengar sa hon, så ja ;D haha. mamma hade också fått ett häfte, men det har hon redan gjort, hon tyckte det var kul?  that's she, crazy.   nu doftar det mat, vilket betyder den snart är klar :D stuvade makaroner (vanliga för mig) och bajcon (som jag uttalar det, stavar jag det) och falukorv. :) mumsigt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0