söndag kväll/natt.

det blev inte så mycket jag gjorde, satt nog kvar vad jag kan komma på. haha. ;b iaf, snart kommer älsk, så ska jag pussa på honom lite, och sen ska jag krypa ner i sängen. för jag har så himla ont i ryggen/axlarna/skuldrorna. gissar på att jag inte sitter rätt, får det alltid när jag sitter vid datan. "mamma pappa, jag behöver ny datastol!"  så, ja jag ser framemot att krypa ner i sängen. :) dock skulle det vatt bättre med älsk ;b menmen. förövrigt ser jag framemot ullared riktigt mycket! :) och sen har jag mega ångest, för om 14 dagar, 14, börjar jag skolan igen. :(  fifan.. i gotta keep it up! nej, men nu ska jag lägga mig ner så länge och se om det blir lite bättre, och sen pussa älskling. :) ni får sova gott. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0