snorunge.

alice är min lilla prinsessa. och sen saknar jag mitt långa hår. :(





-du idiot förklarar dig själv gång på gång, så du vet.




nu är jag klar för dagen känner jag, ska ner och lämna lappen till pappa där det står telefon nummer och vilken klass jag går i, så han kan sjukanmäla mig. härligt! (Y) så nu ska jag gå ner med den, och ta en ipren på vägen, sen hoppas ner i min säng och drömma litta. som den drömmen jag hade i natt, innan älskling ringde och väkte mig, den var mysig på ngt sätt. men det var som om jag var en docka i ett dock hur fast levande, ja. det var riktigt komplicerat, men jag gillade den. fortsättningen på den idag då. :)  sov gott.
puss


Kommentarer
Postat av: Nickelec

jag älskar dig :)

2008-09-01 @ 05:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0