skärpa mig?

nu känner jag mig duktig, har bytat ut min musik på mobilen,vilket jag nog inte gjort på ett år? har även buytat musiken på mp3, som jag inte gjort på två år? :D hahah.  kännde det var dags. blir lättare att åka hem och till skolan med lite musik. :) har också vatt ute med azzar en mini runda ;b haha. :) 
jag har ngt i ögat, har haft det hela dagen, och jag har sprungit fram och tillbak från speglen, men får inte bort det, vad det nu är ;s och jag orkar ínte ta bort sminket, så det får va så!
imorgon blir det dk med malin och kevin. :)
förresten, jag och malin fika på ebbas, mums. jag är förälskad i ebbas, men inte i deras priser.  Emelie och micaela var också med. :)
tiden får så himla slött, så jag tror jag ska spela lite ps2 :$
förresten, jag har lovat att sköta mig i skolan nu, iaf på svenska engelska matte (verkligen) och danska ;b får se hur det går. inte för jag tror jag kommer orka, men jag gör ett försök i år igen! :)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0