raise with the sun baby.

kan man lungt säga, om det nu var sol ute när jag vakna, eller när älsk och jag vakna! 08.20 kolla jag på mobilen, och sen kunde jag inte somna om, älskling han var skit pigg han ja. haha ;D iaf, efter jag sett klart sex and the city igår, blev det att sappa mellan alla kanaler, inget kul var där ;s halv två somnade jag typ. nog trött jag kommer va ikväll.
iaf, jag cyklade hem halv tio, för mamma och jag ska till mormor, om hon nu vill svara när man ringer! :)  haha. jo förresten när jag cyklade hem, så var där en mega stor vatten pöl, djup och så, så var där två rätt stora hundar i den! hahaha, tror jag skulle dö. som de lekte där i, och matten kunde inte få bort det ;b hahahaha. 
hör att mormor har svarat nu, ska bara se så hon ska va hemma idag också! inte för hon kommer så långt, men ändå. får la se. annars blir det en film och sova. :b  men ska ta av mitt smink nu. :)
uppdaterar er senare. :*




baby, you're the greatest. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0