överlevde natten.

efter ett par timmar, hade jag fått ordning på den lilla röran jag hade på mitt rum. men med värk i hela kroppen. var det bra gjort av mig :) sen vid fem, slängde jag mig i soffan, och kollade på en film på tv'n. :) bring it on all or nothing :)  skit bra. :) älskar de filmerna ;b haha. sen pussade jag lite på nicklas, så jag smitta nog han lite också :$  och nu väntar jag på att klockan ska bli åtta, då är det en prinsessas dagbok 2. :D  haha ;b fast ettan är bäst! :)
men jag ska sammanfatta lite lördag, menar lite då.
god mat hos mig för anya mig mamma pappa eva mats maria ste william. god dricka till.
byta om, och ta på värma kläder. 
gå ut i bjuv.
när man kommer ut, tar polisen en direkt. 
gick vidare,  träffa fler.
senare på kvällen blev det en gratis karusell! ;D haha.
sen blev det hem, ont i hela kroppen, ont långt ner i mellangärdet.
trodde inte jag skulle överleva natten. men jag gjorde det.
tack för igår ni som var med <3


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0