min söndag.

idag har min söndag vatt toppen! :) vakna, åt frukost och sen duscha jag och gjorde v  mig. :) sen cykla jag hem till älskling ett tag. mysigt. :)  och sen var det hem, och köra och hämta alice, så körde vi på circus i billesholm ;D  riktigt kul var det faktiskt! :) och från vanligheten, hade de katter med som ett nummer. och jag som älskar katter, blev så himla glad. :) och söta katter var det! dock tog jag inga bilder eller ngt. circus olympia tror jag det hette ngt?  iaf, värt att se! den var riktigt bra. :) nu sitter jag här, nytt gjort klart bloggen, eller nästan. ska snart se någon bra film, om vi har, och sen sova gott. och hoppas på IKEA i morgon istället! behöver verkligen ;b  sen blir det leka med oliwi?! hoppas jag. :) hört jag ska va hennes modell ;b haha. nej, men jag uppdaterar er senare. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0