många om och men.

nu sitte jag här, dagen är avklarad efter många om och om, rätt skönt. :) men jag har haft skoj idag, dock lite tomt utan älsk. :( men hinner se han en snabbis i morgon när han kommer och hämtar skivan, men var jobbig att bränna. det kunde jag inte, allt fitta sig, så jag fick kalla på pappa, så fitta det sig för honom med, men till sist så! :) haha. nej, nu ska jag snart gå och tvätta av sminket, och tvätta anstiket och så. sen ska jag vänta på klockan, sen ska jag göra någon macka, och kolla på sex and the city! helt underbart att det är måndag egentligen, och det kommer igen, men torsdagar är ännu bäst! ;D haha. nej, nu ska jag kolla runder på internet lite. Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0