måndag.

gissa vem som väckte mig i morse.
om ni gissa på nicklas, fick ni rätt. annars fel ;b haha.  men det var nog ändå på tiden. klockan var ändå tjugo över två. men jag låg kvar i sängen till dryga ett och kolla litta os! :) simon fick nytt svenskt rekord i fjäril tror jag det var, grattis. haha. och sen blev det frukost, sen skulle jag gå ut med azzar, men då komma mamma upp, så tyckte jag det var lika bra hon gick ut med sin egna hund :b haha. så jag hamna här. :)  har spelat kort över msn med bästis matte ;b igår var det hans dag, idag var det min dag ,b haha. men nu har jag fått ont i ryggen och allt igen, så jag ska lägga mig i sängen ett tag och kolla vidare på os. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0