lördag kväll.

nu är jag uppe på benen igen, eller var ;b haha. jag starta en film, men den verkade så bra, och jag kännde bara att mina ögon gick mer och mer ner, så jag stängde den. och självklart blev jag pigg då igen, så jag kolla lite på tv, och till sist somna jag. :)  sen kom mamma inte och prata, förbannad blev jag. och kort efter kommer pappa. då urartade jag :$ haha. sen kunde jag inte somna om. så jag hoppa in i duschen, och nu har jag precis tuggat i mig lite äcklig fulkorns baguette ;s  ööh.. ska nog ner och kolla om där är ngt gott, är så himla sugen på ngt, vet inte vad bara. haha! 


Kommentarer
Postat av: Olivia

Va? XD men har inte du dom? :O för jag har inte dom, du fick tillbaka dom haha xD

2008-08-09 @ 20:40:58
URL: http://oliwea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0