lite till onsdag.

Vågen 24/9-23/10

Månen gör dig extra intuitiv, sensuell och nöjeslysten. Onsdagen passar för en fest, dans, musik.

-så var är festen? ;D  haha.
nej skämt åsido. :)  nu har jag iaf duschat och gjort v mig. :) och mår mycket bättre.  ska träffa nicklas idag. :) men ska dock försöka tvinga med pappa till farmor och farfar innan. :) får se hur de går, mamma ville inte. förresten så är min hund helt störd, varje gång jag håller simba, eller lille om jag nu gör det,  eller någon annan katt, så hoppar han och försöker ta katten ;b helst biter han i svansen. han är riktigt bad dog. haha ;b nej nu är det middag och tjat. :) uppdaterar kanske senare, annars får ni ha en bra dag. :)


Kommentarer
Postat av: sofie

längesen vi snackade! i miss you <3

2008-08-08 @ 17:21:32
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0