långsam eftermiddag.

jag försökte sova en timme innan. men ack, det gick ju inget vidare. startade en film för att se om det gick bättre, men nej, då ville jag bara se filmen istället ;D haha, alivn och gänget. älskar den filmen riktigt mycket, de är så söta :)  (älskling, jag ska tvinga dig att se den i morgon)  iaf, jag satte mig och spela några spel på internet, men tröttna, och har gott runder i huset. är vansinigt hungrig, och det är middag om en timme. hjälp, jag kommer avlida.
och ikväll är det fest, och det känns som alla mina kläder ligger i tvätten?! ja, har tillochmed i desperat försök om att hitta kläder, frågat mamma! HAHA.  nej, jag får väl rota längst in i min garderob. suck..
tur att på onsdag  ska jag mamma eva simon till ullared. det ska bli en massa nya kläder, massa!

och förövrigt, lille löper. hahaha, aww som den gapar och har sig.



rätt gammal bild på mig och lille, nyår 06/07?



jag ska ändra min design, bara när jag får tid och ork, ny desgin innan nästa veckans slut kan jag lova iaf.

Kommentarer
Postat av: Olivia

nä jag blev reserv, :( hoppar någon av får jag platsen. :(((

2008-08-08 @ 16:08:35
URL: http://oliwea.blogg.se/
Postat av: sofie

ja det är fint. själv då? :) <3

2008-08-08 @ 18:34:48
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0