kämpar.

det kan man lugnt säga jag gör. dock kämpar jag inte med livet, för det är underbart. :D inget känns fel just nu, dock en lite depp känsla för skolan, och jag får gå HR. :( men skit i det, jag blir pensionär en gång också. men vad jag kämpar med, är att hålla mig vaken! hahaha, om 30 min eller 28 precis nu, börjar sex and the city, måste se det. annars får jag ångest för jag missat det, haha. får nog gå ner och äta ngt så jag piggnar.
älskling slutar snart jobba, :) skönt för han. haha ;D skulle egentligen hem till han, men ska till mormor imorgon, och då blir det av, helt klart ;b haha. ska bli skönt att få träffa henne igen. :) mormor är den bästa gamligen jag vet, vet inte vad jag ska ta mig till om hon dör. :( uuuh vill inte tänka det ens. nej, men jag ska nog går ner och äta ngt, sen ska jag nog spamma sönder kevin på msn, det är alltid lite roande. :) ger er ett godnatt inlägg sen! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0