jag är snäll.

nu har jag vatt en runda hos älsk. :) lilla nemo har tratt, för han har kastrerats och han får inte va med kenny! och kenny är jätte ledsen för det. :(  haha ;b så vi hade nemo inne hos oss, men nemo bara gnällde. iaf, nu sitter jag här, lite små hungrig, men det är inte bra att äta vid denna tidpunkten på dygnet, och sen har vi säkert inget gott. men jag ska kolla för säkerhets skull! :) jag har vatt jätte snäll idag, har gjort victor's blogg. :)  rätt nöjd om jag får säga det själv. bara synd jag inte fattar mig på mitt egna photoshop ibland. haha, idag lekte det riktigt mycket med mig. men jag tar över den i morgon igen, om jag nu använder det i morgon vilket är en väldigt lite trolig chans ;b men nej, nu ska jag kopiera en grej från hans blogg, sen hjälpa steffie visst med blogg ;D hihi.

puss

Kommentarer
Postat av: viggeman

Tack Filla :D:D:D

2008-08-22 @ 00:49:19
Postat av: viggeman

Tack Filla :D:D:D

2008-08-22 @ 00:49:54
URL: http://victornordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0