godmorgon torsdag.

idag är det torsdag! och ghost whisperer på tv! har redan ställt klockan så jag inte missar det denna veckan, vore kattastrof.. men dock när jag var hos älsk i lördags, så gick det på tv 400 så hann jag se det ändå ;D haha. tur man har ibland! :)  nej, men jag vaknade vi ett, en minut i ett egentligen ;b och jag fick för mig klockan var en minut i två, så jag reste mig direkt. men ja, det var den inte ;b älskling ringde nästan direkt efter, när jag satt och åt frukost ;b  nu hade jag tänkt kolla bdb snabbis, och sen spela. ,b haha. och sen höra med mamma hur det blir med pannkakorna och mormor ;b haha.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Inte alls svårt o kostar dig ingenting :D

2008-08-07 @ 13:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0