godmorgon söndag.

nu har älsk och jag vatt vakna ett tag, hans mamma och pappa och bror har även kommit hem. :) han sitter och spelar skit hockey nu, han ser riktigt arg ut när han koncentrerar sig haha :D  jag ska snart kila hemåt, ska duscha och lite sånt, sen ska älsk och jag ut och gå ikväll. :) mysmys. annars har min helg varit helt underbar, tack älskling för allt, och för du är så bra som du är. jag är lycklig, och som du sa igår kväll, är du också det. och det tycker jag vi ska fortsätta med. :) jag älskar dig verkligen, och inget ska gå i mellan det. lova. <3


och anya, till sist kommer den rätta att dyka upp, när du minst anar det. och han kommer att komma, fast du tvivlar på det, men han kommer. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0