fredagen sammanfattning.

malin följde med mig hem från skolan, så gjorde vi v oss, även gick vi ut en runda med azzar i bjuv för att kolla. :)  sen kom emelie från min klass också :) så satte vi upp glas och så. sen kom anya (som jag hade saknat så mycket, att jag  hoppade på henne) millan och juffs, som jag också saknat.  vi började dricka litta, hade riktigt trevligt. :) sen kom emelie och camilla okså. så spelade vi twister när de kom, jag van min gång ;D haha. sen vann millan om jag inte har fel för mig. :)  sen gick vi vidare till en annan förfest, jävligt lång tid det tog. haha! :D men till sist kom vi fram, och där var skit mycket folk, i en liten lägenhet, men även en hel jävla hög man känner. :) och inte  sett på länge. :)  efter ett tag gick vi ner i bjuv, och där skilldes alla kan man säga. ;b 
tillsist hamnade jag och anya hemma hos mig, men emelie och malin skulle sova hos mig, men de hängde inte efter ;b haha. emelie har nyss vatt här och hämtat sin väska. och åkt hem, malin kommer senare tror jag, om en halv timme kanske. 
nej, nu ska jag se om jag får liv i anya eller ngt, jag ska iaf äta! det är jag bomb säker på.
tack för igår tjejer. <3



puss

Kommentarer
Postat av: marielle

tack själv. <3

2008-09-01 @ 00:22:14
URL: http://fransina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0