fredag

eftersom inte bloggsidan fungerade igår kväll, blev det ingen mer uppdatering som jag lovade er, men ja jag försökte! 
iaf, går kvällen såg ut såhär ungefär;
- boll hämtning och springning i trädgården med azzar.
- datan dog återigen, men fick liv igen. (den klarar snart inte mer, suck)
- smis 2 :$$
- massa prat med älsk i telefon :D myyys.
- missa gh! JÄVLA MÖÖG .. :( det man sett framemot, klart man glömmer det!! suck..
- sex and the city x2 :)
- och sist, men inte minst! jävligt för mycket dricka! haha, toan var femte minut aka filla.. :)
nå, kvällen såg rätt bra ut ändå, dock gh missen var, ÄR en stor ångest. :( också att inte blogg sidan fungerar.


nåja, när jag vaknade, vilket var vid elva tror jag?! gick jag direkt ut och la mig i solen, blev nog två timmar där. :)
sen blev det in i duschen, litta sims :$ och sen iväg och handla med mamma, och sen blir det mer sims ;s hahaha.
och nu är klockan sex, älsk ringde mig nästan nyss! :)  och jag tror jag ska åka till bille, och säga hejdå till östen.
vet inte ännu om jag pallar, men får nog. ändå inte så ofta man ser honom längre.
nej, nu ska jag gå ner och tjata på maten, och på någon som vill åka med till bille. :) så uppdaterar jag er senare, om
det fungerar ;} haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0