fredag kväll.

min fredagskväll, eller rättare sakt dag! har varit rätt enformigt om vi ska säga så ;b haha.  jag har inte varit på bra humör, och har haft ont i huvudet och magen, så jag orkade inte klippa kevin idag, det gör jag i morgon istället. :) han vill ju va snygg inför skolstarte på rönnowska ;b haha. nej men, jag ska avslöja vad jag har gjort idag.. jo jag har spelat sims. nördfilla. 8-)  men vadådå, jag gillar det :D haha. vänta bara tills trean kommer ut. har pratat lite med älsk också under dagen. :) 
det börhar en film 00.00 på 6an, hade tänkt se den! :) sen fem i fyra i natt, börjar där en bra film på 4an, hade tänkt se den med. :) men vi får ju se om jag orkar, vilket är tveksamt ;b haha. 
ni får kanske ett godnatt inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0