den kom, och den försvann.

nu har jag vatt hemma hos oliwia :) kul att träffa henne, menar, det var innan sommarlovet sist jag såg henne! och förr, träffades vi fem dagar i veckan i 10 år! så ja. iaf, hon tog lite bilder, för jag skulle va hennes modell. haha ;D  lägger in bilderna när jag fått de av henne. :)  men det var iaf mys, och vi ska göra om det när det är fint väder, så man kan va ute. :)  nu är det snart middag luktar jag. sen kommer kevin, matte sa han skulle hänga med!? men det vettefan om han får ;D haha. sen ska jag också vara så snäll så jag ska bränna en cd skiva till älsk. :)  om jag nu har någon musik som passar han ;b haha.  nej, nu är det mums middag.  puss


förresten, sommaren är borta återigen. den kom och den försvann.

Kommentarer
Postat av: sofie

jao, det är så himla irriterande! haha.

förresten, börjar du inte skolan förrän måndag? ;o vissa har det bra minsann! haha :) <3

2008-08-18 @ 21:47:27
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: Kevin

hahah, tack för klippningen btw, lite synd att luggen inte blev som jag ville men vafan får nöja mig med det, du är inte proffs än ;) haha <3

2008-08-20 @ 23:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0