back on track.

det blev sola i dag. :) alltså blir det klippa och färga i morgon, nu är jag back on track. dock blev det inte mycket mys. :(  jag mådde inte speciellt bra, blev helt nere när jag tänkte på skolan och så .. vill inte. :(  fan..  ångesten kmr tillbaka, men jag ska inte klaga för mycket, vet hur det blev i måndags.
iaf, nu ska jag sova, imogon ska jag försöka hinna äta frukost. :) för jag har öppnat min ost i smyg :$$ för den är godare än den mamma hade öppnat. haha. :) pappa får inte se den iheller. han fick visst inte äta av den?  don't get it. skti samma, den är min :*  
nej, nu ska jag sova, har jag tur. kommer jag inte somna, så får jag se sex and the city. :) 

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0