återigen godmorgon, söndag.

förlåt för det inte blev mer uppdaterade igår, fast jag var inte hemma på hela dagen, eller vid en data! :) iaf, efter inlägget igår, åt jag frukost, sen snacka jag lite med bästis. så fick hon ut mig till bournouten i bjuv, riktigt trevligt faktiskt, och för att bo i bjuv.. var de FÖRSTA gången jag var där ;b vad jag kan minnas. haha, nej men nästa år ska jag dit igen ;b  sen körde hennes pappa mig hem :) sen blev det byta skor, och fixa till håret, sen hem till mats & eva och äta lite, kräftor. kan ju inte säga det är min favorit. jag vägrar dock dela på de stackarna, så det blev en lite kräfta, och mätt blev jag på börd och sallad och dricka ;b men det var trevligt, sen kom anyas pappa och hämtade mig på allivs, sen åkte vi in till stan och kollade på bilar. :) riktigt trevligt det med ska jag meddela! :) men nu ska jag äta frukost, och mer uppdateringar kommer idag! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0