tja, det är jag som är biffen.

jo, idag har vatt lungt. :)  va i skolan med azzar, blir bara bättre och bättre ;D  iochförsig gör han saker som han vill när han vill, men ibland får jag pli på han ;D  sen var det hem, iväg sen igen, till citygross med pappa. :)  hoppas det funkar nu ;$  sen skulle jag se skärgårdsdocktorn, men det gick självklart inte på tv!!  förbannad..  och sen är det ingen wallander, KUL.  fan ska man nu somna till? :(  får väl ta en film. kommissarie winter, någon av de. sen är det då skola i morgon. :(  blä. ska försöka övertala min mamma också om att jag får sova hos anya i veckan, det behövs. :) 

image31


ibland när man inte kan gråta,
skakar man istället.
jag tror det är nervositeten
som skakar sig fram,
nervositeten om hur framtiden blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0