tisdag.

goddag. :}
idag är det tisdag, och vi är lediga från skolan ;D härligthärligt! vakna vid halv elva. älsk sov här. :} så vi gick ner och frukost, sen gick han hem.   så gick jag ut med azzar, nog inte LITE härligt ute :D dock blev jag sur när jag såg att azzar hade tuggat södner mina älskade skor. :(   iaf, så gick vi ut, gick en bra  bit ändå för att vara mig. :}  riktigt härligt ute.  ska snart ducha & göra v mig. sen 16,18 ta bussen in till stan och möta bästis paj :D  sen sover hon här, sen i morgon blir det avgång 11,25 från stationen med emelie och camilla och bästis & jag :D  riktig härlig dag ska vi ha i morgon :D  uppdaterar möjligt ikväll ;D

ha det bra, puss&kram.


image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0