söndag.

idag är det härligta söndag. förstår inte hur man kan hata denna dagen!  den är ju underbar, bara ta det lungt och så ju. :)  iaf, alice & hugo sov här ju, så det blev inte så mycket sömn på morgon kvisten. ungar skrek, hunden skällde och ja. haha.  iaf, gjorde v mig och så, sen blev det södra vram med azzar, :) avslutning, gick inte speciellt bra ;s jag som hela dagen trott det skulle gå bra.. men nejdå!  han sprang iväg, eller mot pappa som satt på läcktaren, och sen gjorde han inte som han skulle ;s  assh blir så arg, min hund ska iaf lyda ;D haha.  hugo har åkt hem, men alice var med på avslutningen, så hon är kvar, och lucas kom nu också, marlene och andy ska på hif, så vi passar han ;D  snart ska vi gå hem till alice och lämna henne. sen ikväll vet jag förtillfället inte hur det blir ;s  hoppas ju älsk kommer.

-ha det bra, puss&kram.

image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0