Schnuffel Bunny

nu så har jag faktiskt varit ute läne. :) kevin och matte kom, och vi stack och gunga för jag ville. :} sen köpte vi glass, sen chilla vi, och då kom tobbe. måste säga att han är jävligt stark för att va 93a. :p  haha.   dock försökte han ta livet av oss. :( haha.  iaf, sen skjusade matte och kevin hem mig. tack för det ;D  
väldigt trevlig dag. blev på jätte bra humör :D  det känndes typ som sommarnatt. helt sjukt skönt väder. älska! :}  saknar egentligen den tiden då jag alltid var ute i bjuv, med alla. men dock är jag tusen gånger lyckligare nu än vad jag var då, men ändå.
nej nu ska jag gå till sängen och ringa paj sen sova. :) 


http://www.youtube.com/watch?v=T_1lr7TPvJs 
<33333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0