My Hands Are Tied

godkväll. :)
måndag idag igen, snabbt tiden går. dock är måndagar allitd lika lång tråkiga. haha. parapeten i mose då, kallkök.  gick hur bra som helst, gjorde hallonpaj, (bästis i smak) vaniljsås, och hallonformage. :)  blev klar långt innan ;D   skönt. :}  sen var det hem, sen spela jag. körde också lite race med pappas bil ;d haha. det var första gången jag körde hans bil, men fan vad kul det var.  tror det är ngt med röda bilar ändå ;D haha.  iaf, nyss ett avsnitt av aa. och funderar på att gå ut en runda. skulle vatt skönt. :} vädret är ju underbart och allt, sommaren är på stor steg in. älska! :}     och så ska jag ringa paj i kväll :D  fan längesen jag hörde hennes röst. :(  saknar henne också som fan.. :/  nej, uppdaterar möjligt senare. :}

ha det bra.  puss&kram.


lanagar old pic för skojs skull.
image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0