kväll.

och jag sitter och drömmer mig bort till min hund :'D    ash så glad jag är fortfarande, alla mina problem försvann idag.  hur skönt som helt :D   men ish vilken slitsam dag. haha.  passar ungarna ju, och hugo är klättrig & pelar och tar allt, så han måste man springa efter hela tiden.  men efter vi hade ätit, cyklade alice och jag till gg. :}   hon cyklade själv, på två hjuling, jag är imponerad att hon kunde det så bra.  iaf, när vi då satt utan för gg och åt glass, gick en katt in i gg ;D haha.  det såg så jävla kul ut, den sprang ut och in. :)  den tillhörde en familj som var där, de sa att den alltid gick efter. haha. :}  nej men nu ska jag till sängen, kolla klart sing a long, och sen vet jag inte ;D haha.   nej men, sov gott alla :}

ha det bra, puss&kram.


image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0