jag är fast i dig.

20,13
nåja, just nu mår jag lite bättre än igår, igår va hemskt. :( dock i dag har jag mer ont i huvudet och yr. jag gick ändå till skolan, mycket bra gjort av mig tycker jag själv, men ja. jag gick hem efter tre lektioner, vilket var lagom. när jag sitter på bussen och tänker, så ska den precis köra, så kommer där ett gäng springandes, och så går de förbi, och en av de var oliwia! :) så jag sträcker ut handen och drar i hennes arm, och blev rädd. dock var jag själv inte säker på det var henne, men var skit likt. så jag chansade. haha, ni skulle sett hennes ansikts uttryck när hon vänder sig om. haha! iaf, när jag kom hem, tog jag piller big time, och gick och la mig. men när mamma väckte mig, och sa jag skulle äta, så reser jag mig upp, och allt blir helt svart och jag håller på att rasa ihop. :(  och en dundrandes huvudvärk..  på tal om annat, har jag nyss beställt färglinser, hemlis vilken färg, bara jag & bästis som vet det :)  jo, på tal om bästis, jag saknar henne så jävla mycket. :(  och sen, saknar jag min pojkvän. :(  det är hårt utan er ;s fifan, ni är mitt liv. ni styr typ mitt liv. :)  i morgon har jag och älskling 10 månader, och om en vecka har  bästis & jag 1 år och 6 månader tsm. :) joförresten, om 6 månader blir jag 17. haha. :) nej, nu ska jag hoppa in i duschen, och sen ta tabletter, och sen sova. :)
puss.
image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0