helgen.

i fredags åkte man hem till bästis & fick tröst. det var skönt. :}  sov hos henne också.  vi softa, kollade filmer, spelade och va ute ;D  jag mår så bra i din närhet. :) vi hade iaf kul som fan ;D men några fylle samtal från winter.  sen på lördagen, skulle vi gå upp nio, men försov oss med 40 minuter ;D haha. (y) men vi hann lungt med bussen till stan. :} så åkte vi till dk, inhandlade för kvällen & framöver. sen åkte vi hem till mig. gjorde v oss, förfesta. sen åkte vi till kim i åstorp. :}  det var soft där ;D förutom den jävla fjortis tjejen. haha :D  sen blev det hem. & från underbart till mardröm?  sen stack vi hem till mig, bästis sov i soffan. :(  jävla duma dig. nu ska jag snart till margrethatorp och spåra med azzar. känner mig inte allt för bra att göra det, men måste. ont i foten har man också ;s  jväla skit .haha.

bästis paj, tack för du finns. <3

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0