helg.

nu har ännu en helg rullat förbi. :)  helgen var händelserik kan man ju lungt säga.

fredag; blev inte ut med matte och kevin, blev att jag körde och hämtade paj, och körde hem till mig. :)  sen stack vi hem till dennis och röka vattenpipa och drack lite. vid elva stack vi hem, för lilla paj orkade inte mer. och det var nu som nästan mitt finger trillade av!! ja, helt rätt. vi gick på en stor väg, och så i diket var där vass, och de såg fina ut, så jag skulle plock en, och jag tog en till mig! och då skriker paj jag ska ta en till henne, och då gjorde jag ju det, så snäll som jag är, och då skär den vassen mitt lilfinger. :(  riktigt äckligt! det var djupt, och stort. men såg allt kött i fingret. och sen kom blodet!  ohmingud, det är nog ett blodspår ändå från bjuvs-pizza hem till mig. haha. iaf, mamma fixade ihop det. det skulle egentligen behövts sytt, men eftersom de strejkar i hbg, och mamma hade druckit och ville inte köra ändå till lund. så hon drog själv ihop det med strips ;b sen var det boms i säng och somna på dirren!

lördag; paj & jag har fullt upp med att göra v oss hela morgonen så vi hinner inte äta frukost eller ngt. :( så vi var skit hungriga, men sen körde vi till höganäs, marknad där! :)  och mormor bjöd på dunder frukost till mig och anya. som vi åt och åt på.  det var gott som fan! haha. (på tal om mat blev jag hungrig nu, har dock inte ätit på ett dygn) iaf, sen var det ner på marknaden, köpte piercing, strumpor (kevins favoriter, halva), två tröjor. för att jag köpte tröja var för jag hade spillt ner den jag hade på mig. HeHeHe. :) iaf, sen blevd et fest! riktigt kul, tack alla. :)  sen blev det dans i folkparken ;}  haha. döda mig så kul. värsta gammla gubben dansa med mig. men han var en jävel på det! haha.  sen var det hem till jessica och sova! 

söndag; vaknar upp hos jessica vid nio tiden. väcker anya, hon ringer sin farfar som kommer och hämtar oss och kör hem oss. fifan vad man mår :D haha.  sen var det hem då, ner i sängen sova 4 timmar. :)  sen in i duschen, görav sig lite.  och ja, nu sitter jag här.  ska snart ringa pappa, och sen ner och äta! :}  

tack paj för helgen, du är _OTROLIG_, och det vet du om.
Jag älskar dig min bästavän. <3  9/10-06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0