förlåt.

förlåt alla för jag inte har skrivit sen i söndags, men det har inte bara blivit av. ni har säkert saknat mina blogg inlägg, så detta blir extra långt.
nå, ska försöka sammanfatta min vecka.
vi har börjat med kallkök i skolan, måndagar tisdagar och onsdagar är vi på parapeten. det är så mycket roligare, att till och med jag får lust att gå till skolan nu på de praktiska dagarna ;D  sen har jag vatt med älsk, han har sovit här två dagar. mega mys, tack :*   alltid lika underbart att få vakna upp brevid honom, man får en kick. : }  dock har jag drömt flera mardrömmar under hela veckan, hemskt ja. :(  jag har drömt relativt mycket än vad jag brukar, flera olika drömmar under en och samma sov stund. haha. vi har köpt en ny tv som vi ska ha där nere ;D  och vi flyttar upp den där nere upp. :}  idag har jag skrivit lite på mitt konjaks arbete ;D haha. känner mig duktig. :)
i morgon är det fredag, skönt som fan, men dock en lång jobbig skoldag framför mig. men jag ska hinna gå till parapeten också, för att hämta min pärm. vi har ingen svenska dock, så jag får väl springa iväg då, så man inte kommer hem allt för sent. :)  sen på kvällen kommer älsk, och vi ska äta landgång a la filla ;}  haha.  nej men det kommer nog gå bra.
på lördag till söndag natt kommer alice & hugo och sover här. inte träffat de på länge, så ska ändå bli lite mys. :)  ska också försöka hinna med och skaffa sommarjobb, ;s uuush.  but a man's gotta do what a man's gotta do.
sen på söndag är det avslutning på fortsättnings valpkursen med azzar. hoppas vi kommer bland top 3 iaf. :D
nej nu ska jag se klart en film, sen sova hade jag tänkte. :)
ha det bra. puss&kram. :*

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0